Coșul tău este gol acum!
Returnarea produselor
În conformitate cu OUG 34/2014, în cazul în care nu sunteți mulțumit/a de produsul primit, aveți posibilitatea de a-l returna în termen de 30 zile calendaristice de la primire. Singurul cost pe care va trebui sa-l suportați este taxa de transport pentru returnarea coletului aferent fiecărei comenzi, cu excepția cazului în care transportul returului este suportat de către Orinoco.
Dacă doriți să returnați integral o comandă, vă rugam să completați Formularul de retur în termen de maxim 30 zile de la data livrării produsului/produselor comandate.
Este important ca produsul sa nu prezinte urme de uzură, sa nu fie deteriorat, desigilat, încercat, sa aibă toate etichetele atașate și sa fie complet – inclusiv cu accesorii, eventuale cadouri condiționate de achiziționarea produsului respectiv sau de cumpărarea de o anumită valoare
Pentru restituirea de către Orinoco a contravalorii produsului returnat, este necesară transmiterea de către dumneavoastră a unui cont bancar (IBAN) în care vom vira suma achitată la plasarea comenzii, mai puțin taxa de transport;
Vă vom restitui contravaloarea produsului returnat în maximum 14 zile calendaristice din momentul în care returul dvs. ajunge în depozitul nostru. Restituirea sumelor achitate se va efectua prin transfer bancar, chiar dacă plată a fost achitată ramburs (cash la curierul care a livrat coletul).
Va rugam sa va asigurați ca ați verificat specificațiile produsului și compatibilitatea acestuia prin vizitarea paginii și citirea atenta a descrierii, specificațiilor și atenționărilor înainte de a-l cumpăra. Raporturile comerciale dintre cumpărător și Orinoco sunt reglementate oficial de Ordonanța Guvernului 130/2000, privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanta.
Clientul are obligația de a anunța pe mail la adresa: retur@orinoco.ro intenția de retur precum și motivul pentru care se returnează produsul comandat, prin completarea Formularului de retur
Clientul poate cere returnarea integrală a contravalorii produsului, schimbarea acestuia sau achiziționarea altor produse din magazin. Oricare dintre variantele alese vor fi acceptate doar după primirea produselor, verificarea integrității acestora și a condițiilor de retur.
Termenul de soluționare: 14 zile.
Orinoco are dreptul sa refuze returul în următoarele situații:
- În cazul în care cererea de returnare depășește termenul de 30 de zile prevăzut mai sus;
- În cazul în care se returnează un produs care nu este în aceeași stare în care a fost livrat,
- În cazul în care produsul este parte a unei promoții, sau parte a unui set, caz în care trebuie returnat întregul set; dacă produsele livrate au fost însoțite de eventuale cadouri, se returnează numai împreună cu cadourile
- În cazul în care produsele nu sunt returnate în ambalajul original, însoțite de etichetele inițiale, intacte
Condiții speciale de retur
- În cazul în care produsul care se dorește a fi returnat este parte a unui set, va fi returnat împreună cu celelalte produse din set, dacă toate îndeplinesc condițiile de acceptare a returului
- În cazul în care comanda a beneficiat de transport gratuit în condițiile depășirii unei anumite valori, și daca prin acest retur condiția nu mai este îndeplinită, din valoarea returului se va deduce atât costul de transport al returului, cat și costul inițial de trimitere a produselor
- În cazul în care achiziționarea produselor returnate a fost însoțită de acordarea unui cadou / unei gratuități, returul va fi acceptat numai dacă produsul returnat este însoțit de cadou (gratuitate)
- În cazul în care prin valoarea cumulată a produselor comandate s-a obținut un discount de volum, sau numeric, și aceste condiții nu mai sunt îndeplinite în urma returului parțial al comenzii, se va deduce, pe lângă transport, și contravaloarea discount-ului
- Nu se acceptă produse folosite, deteriorate, desigilate, decât dacă au fost descoperite vicii de fabricație ascunse, ce nu puteau fi observate înainte de deschidere
- În cazul în care ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul produselor le putem accepta doar dacă sunt sigilate.
- Se acceptă maxim, returul a 3 (trei) produse în decursul unui an calendaristic, pentru fiecare client.
- Toate costurile de retur (transportul coletului returnat, prin curier) sunt suportate integral de către client. Excepție fac doar produsele care s-au livrat eronat, sau care au defecte de fabricație), caz în care toate cheltuielile sunt suportate de Vânzător.
- Consumatorul fiind definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite în asociații asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protecția consumatorilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare, ne rezervăm dreptul de a accepta sau nu returul persoanelor juridice.
Dacă produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare și nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervam dreptul de a refuza produsul. Aceste masuri sunt specifice produselor cosmetice întrucât termenul de valabilitate al acestora se calculează începând cu prima deschidere a ambalajului, iar odată cu utilizarea/testarea lor apare riscul transmiterii de viruși prin transferul produsului altei persoane.
PROCEDEUL DE RETURNARE AL PRODUSELOR
• Asigurați-vă ca produsul corespunde întocmai condițiilor de mai sus.
• Contactați serviciul Relații Clienți prin email la adresa: retur@orinoco.ro sau telefonic 0767 872 818 luni-vineri, 09:00 – 17:00
• Ambalați produsul corespunzător pentru ca acesta sa fie ferit de șocuri ce pot apărea în timpul transportului. Produsele care ajung retur în forma necorespunzătoare datorata ambalării defectuoase nu vor putea beneficia de garanția returnării.
Expediați coletul la adresa: SC Orinoco Media SRL, Ion Neculce 52, Sector 1, București, prin Sameday Courier. Nu se acceptă la retur colete cu plata ramburs.
După recepționarea coletului veți fi contactat(ă) de un membru al departamentului Relații Clienți care se va ocupa de returul produsului dumneavoastră.
Dacă produsul (produsele) nu respectă întocmai condițiile menționate mai sus ne rezervăm dreptul de a nu accepta returul produselor. Contravaloarea transportului tur-retur cade în sarcina clientului.
My