Coșul tău este gol acum!
LIVRARE RAPIDĂ
În easybox sau direct la destinație
PLATA 100% SECURIZATA
Card sau Ramburs
RETUR IN 14 ZILE
Te-ai razgandit? Poti returna fără motiv, timp de 14 zile conform legislației în vigoare.
Versace, Versace Man Eau Fraîche, Apă de toaletă, Bărbați, 100 ml
41 în stoc
Versace Man Eau Fraiche de la Versace este un parfum lemnos acvatic pentru bărbați. Versace Man Eau Fraiche a fost lansat în 2006. Notele de vârf sunt lămâie, bergamotă, carambola (fruct stelat), cardamom și lemn de trandafir brazilian; notele de mijloc sunt cedru, tarhon, salvie și piper; notele de bază sunt mosc, note lemnoase, șofran, ambră și sicomor.
Această nouă versiune Versace Man este mai proaspătă și mai acvatică. În timp ce Versace Man original avea o anumită vibrație latino datorită notei de tutun în mediul său oriental, Eau Fraiche are o calitate mediteraneană cu unele note lemnoase.
Versace este o casă italiană de design vestimentar fondată de regretatul Gianni Versace și continuată de alți membri ai familiei Versace după moartea sa. Debutând cu o linie de îmbrăcăminte pentru femei în 1978, compania a avut un succes instantaneu. O linie pentru bărbați și primul magazin al companiei din Milano au urmat în același an. Gianni Versace a ales simbolul Medusa ca logo al companiei sale. Hainele și accesoriile de lux ale companiei sunt caracterizate de influențe care variază de la arta pop la arhitectura clasică greacă și romană.
Versace a devenit favorita celebrităților – Elton John a fost unul dintre primii fani – iar casa este unică printre casele de modă italiene pentru utilizarea constantă a celebrităților în campaniile publicitare. Printre celebritățile care au fost la un moment dat imaginea Versace se numără Madonna, Ashton Kutcher, Britney Spears și Halle Berry. Unii consideră că Versace a contribuit la fenomenul „supermodelelor” din anii 1990, atunci când compania a ales toate modelele de top pentru defilarea sa de toamnă și iarnă 1991/1992.
Liniile Versace s-au extins, ajungând a include accesorii, decorațiuni interioare și cosmetice. Brandul include astăzi mai multe linii: Atelier Versace, Versace Couture, Versace Jeans Couture, Versace Home Collection, Versace Collection și Versus (Versace). În plus față de îmbrăcăminte și accesorii, marca cuprinde și un hotel, Palazzo Versace. Versace Couture este linia principală a casei și include divizia de parfumuri.
Primul parfum Versace, Gianni Versace for Women, a fost introdus în 1981. Parfumurile pentru bărbați și femei sunt oferite sub mărcile Versace, Versus, Jeans și Jeans Couture. Parfumurile Versace sunt produse în colaborare cu Euroitalia SRL.
Gianni Versace a căzut victimă unui criminal american în 1997, dar compania continuă să ofere modă și parfumuri sub conducerea familiei sale. Sora Donatella, anterior vicepreședinte al companiei și lider al diviziei Versus, precum și muza de lungă durată a lui Gianni Versace și sursa de inspirație pentru parfumul Blonde (1995), a preluat funcția de director de creație. Fratele mai mare Santo Versace este președinte și CEO. Nepoata Allegra Versace deține 50% din companie.
Distribuie produsul pe rețelele sociale