Coșul tău este gol acum!
LIVRARE RAPIDĂ
În easybox sau direct la destinație
PLATA 100% SECURIZATA
Card sau Ramburs
RETUR IN 14 ZILE
Te-ai razgandit? Poti returna fără motiv, timp de 14 zile conform legislației în vigoare.
Guerlain, La Petite Robe Noire, Apă de toaletă, Femei, 100 ml
4 în stoc
La Petite Robe Noire de la Guerlain este un parfum oriental de vanilie pentru femei. La Petite Robe Noire a fost lansat în 2012. Nasul din spatele acestui parfum este Thierry Wasser. Notele de vârf sunt vișine, migdale, fructe roșii și bergamotă; notele de mijloc sunt lemn dulce, trandafir, ceai și trandafir Taif; notele de bază sunt vanilie, anason, boabe de tonka, patchouli și iris.
Casa Guerlain a lansat o ediție exclusivă și limitată La Petite Robe Noire în februarie 2009. În februarie 2011, a prezentat și a doua ediție limitată a liniei-La Petite Robe Noire 2. La începutul anului 2012, Guerlain decide să relanseze debutul și să ofere parfumul unei piețe largi. Noul La Petite Robe Noire este modificat, dezvoltat de parfumierul intern Thierry Wasser.
Inspirat de eleganța și eternitatea unei mici rochii negre, parfumul emană șic parizian și grație. Se deschide cu arome jucăușe și spumoase de cireșe negre, bergamotă, fructe de pădure roșii și migdale. Trandafirii bulgărești și turcești domină inima, dezvoltându-se ulterior cu note de lemn dulce și ceai negru afumat. Anasonul, boabele de tonka, vanilia, irisul și patchouli formează baza.
Flacoanele colecției La Petite Robe Noire sunt replici ale flacoanelor clasice ale casei, precum L’Heure Bleue. Imprimeul rochiei a fost modificat astfel încât fiecare dintre ultimele trei flacoane prezintă o formă diferită a acestei haine. Campania publicitară animată a fost creată de artiștii francezi Olivier Kuntzel și Florence Deygas.
Noul La Petite Robe Noire este disponibil sub formă de 30, 50 și 75 ml Eau de Parfum.
Guerlain este o legendară casă franceză de parfumuri cu 175 de ani de afaceri remarcabile, pasiune și tradiție. Guerlain a folosit întotdeauna materiale luxoase și rare pentru parfumurile sale, cum ar fi vanilia franceză sau ylang-ylang de pe propriile plantații din Insulele Comoro. Pe lângă aceasta, Guerlain a fost un inovator în utilizarea materialelor sintetice: Jicky (1889) a fost primul parfum la care Aimé Guerlain a adăugat o componentă sintetică – cumarina.
Casa Guerlain a fost fondată de Pierre-François Pascal Guerlain în 1828. Începând cu produse obișnuite de igienă, Guerlain a creat și parfumuri pentru clienții săi, iar în timp a dezvoltat afacerea într-o companie de mare succes, care a devenit parfumier oficial pentru mai multe curți regale europene.
După moartea sa, fiul său Aimé Guerlain a devenit principalul parfumier. Faimosul său parfum Jicky, creat în 1889, a devenit primul parfum „modern”. De asemenea, se crede că el a fost cel care a creat așa-numita „Guerlinade” – notele de bază semnate Guerlain, utilizate pentru crearea mai multor parfumuri Guerlain.
Nepotul său Jacques Guerlain a fost următorul parfumier al casei Guerlain. El a creat unele dintre cele mai cunoscute parfumuri ale casei, inclusiv L’Heure Bleue (1912), Mitsouko (1919) și Shalimar (1925), care este unul dintre cele mai iubite parfumuri din toate timpurile.
Jean-Paul Guerlain este nepotul lui Jacques Guerlain. El a fost mai întâi asistent, apoi a creat prima sa ofertă „solo”, acum celebrul Vetiver (1959). Printre celelalte creații cunoscute ale sale se numără Habit Rouge, Chamade, Eau de Guerlain și Nahema.
Casa de parfumuri Guerlain a fost o afacere de familie până în 1994, când a fost achiziționată de Louis Vuitton Moet Hennessy (LVMH). În 2002, moștenirea familiei Guerlain s-a încheiat odată cu pensionarea lui Jean-Paul Guerlain, deși acesta continuă să lucreze pentru casă în calitate de consultant. Thierry Wasser a fost numit parfumier oficial al casei Guerlain în 2008.
Buticul emblematic Guerlain din Paris a fost complet renovat și redeschis în iunie 2005. Casa de la adresa magică 68 Champs Elysées, acum nu numai un butic și biroul principal, ci și un muzeu, își întâmpină din nou clienții.
Distribuie produsul pe rețelele sociale