Coșul tău este gol acum!
LIVRARE RAPIDĂ
În easybox sau direct la destinație
PLATA 100% SECURIZATA
Card sau Ramburs
RETUR IN 14 ZILE
Te-ai razgandit? Poti returna fără motiv, timp de 14 zile conform legislației în vigoare.
Giorgio Armani, Armani Prive – Gardenia Antigua, Apă de toaletă, Unisex, 100 ml
5 în stoc
Gardénia Antigua de la Giorgio Armani este un parfum floral lemnos de mosc unisex. Gardénia Antigua a fost lansat în 2020. Designerul din spatele acestui parfum este Dora Baghriche. Notele de vârf sunt neroli, piper roz și mandarină; notele de mijloc sunt gardenia, ylang-ylang și iasomie; notele de bază sunt mosc alb, ambră cenușie și patchouli.
„Superbă celebrare a florii gardenia, Gardénia Antigua este infuzată cu o lumină pură, intensă și sofisticată, care redă senzația pașnicului paradis al lui Giorgio Armani, insula Antigua.
Reinterpretată de parfumierul Dora Baghriche (FIRMENICH), icoana florală își dezvăluie fațetele însorite și pudrate, prin cele mai frumoase nuanțe florale. Parfumul se deschide cu note de mandarină și esențe de neroli. În inimă, gardenia se unește cu accente lăptoase, voluptoase și adictive. Evaporarea dezlănțuie eleganța și voluptatea cu note de esență de patchouli, ambrox și mosc alb.
O compoziție rafinată de materii prime, Gardénia Antigua traduce subtil frumusețea insulei din Caraibe cu notele delicate, însorite și pudrate ale florilor insulare.” – o notă din partea brandului.
Giorgio Armani este un creator de modă italian, cunoscut în special pentru hainele sale pentru bărbați. Armani și-a început cariera ca designer de vitrine într-un mare magazin și a avansat până la funcția de cumpărător de îmbrăcăminte pentru bărbați. Din 1960 până în 1972 a lucrat ca designer pentru binecunoscuta casă Nino Cerutti și apoi a lucrat ca designer independent pentru mai multe case de modă înainte de a-și fonda propriul brand. El a prezentat prima sa colecție de îmbrăcăminte pentru bărbați în 1975, urmată de o linie pentru femei în același an. Armani a câștigat o audiență mai largă pentru munca sa cu popularul film „American Gigolo”, în care personajul lui Richard Gere purta modele elegante Armani. Aceasta avea să fie prima dintre numeroasele colaborări cinematografice viitoare.
Brandul s-a extins la sfârșitul anilor 1970 și începutul anilor 1980, oferind o varietate de colecții la prețuri diferite, blugi, lenjerie intimă, accesorii și, printr-un acord cu L’Oreal, parfumuri și produse de frumusețe. Giorgio Armani Beauty a introdus Armani for Women în 1982, urmat de Armani for Men în 1984. Aceste două parfumuri fac parte dintr-o serie lungă și de succes de parfumuri lansate de acest brand, care continuă până în secolul XXI.
Distribuie produsul pe rețelele sociale