Coșul tău este gol acum!
LIVRARE RAPIDĂ
În easybox sau direct la destinație
PLATA 100% SECURIZATA
Card sau Ramburs
RETUR IN 14 ZILE
Te-ai razgandit? Poti returna fără motiv, timp de 14 zile conform legislației în vigoare.
Christian Dior, Fahrenheit, Apă de toaletă, Bărbați, 100 ml
3 în stoc
Fahrenheit de la Dior este un parfum Aromatic Fougere pentru bărbați. Fahrenheit a fost lansat în 1988. Fahrenheit a fost creat de Jean-Louis Sieuzac, Michel Almairac și Maurice Roger. Notele de vârf sunt flori de nucșoară, lavandă, cedru, mandarină, mușețel, păducel, bergamotă și lămâie; notele de mijloc sunt frunze de violetă, nucșoară, cedru, lemn de santal, garoafă, caprifoi, iasomie și lăcrămioare; notele de bază sunt piele, vetiver, mosc, ambră, patchouli și boabe de tonka.
Creatorul de modă Christian Dior s-a născut în Franța și a devenit celebru în lumea modei prin crearea „New Look”-ului – rochii voluminoase care subliniau curbele feminine.
Dior a lucrat pentru sau alături de alte legende cunoscute ale modei (și parfumurilor) de la mijlocul secolului al XX-lea. A intrat în lumea modei lucrând pentru Robert Piguet, iar mai târziu a lucrat la Lucien Lelong cu un alt designer în devenire, Pierre Balmain. Dior a introdus „New Look” în 1947. Acesta a reprezentat o îndepărtare radicală de stilurile simple și conservatoare de țesături din timpul celui de-al Doilea Război Mondial și a fost extrem de influent în moda feminină, contribuind totodată la restabilirea Parisului ca capitală mondială a modei.
Casa Dior a creat parfumuri care să se potrivească cu noua sa modă, lansând compania Parfums Dior și primul său parfum în 1947: Miss Dior, numit după sora designerului, Catherine.
Christian Dior a murit în 1957, dar casele de modă și parfumuri care îi poartă numele continuă să trăiască. Brandul Dior este cunoscut în întreaga lume pentru colecțiile sale haute couture, modă prêt-à-porter de lux, cosmetice și parfumuri. Astăzi, Christian Dior este și principalul holding al conglomeratului multinațional de bunuri de lux LVMH.
Distribuie produsul pe rețelele sociale