LIVRARE RAPIDĂ

În easybox sau direct la destinație

PLATA 100% SECURIZATA

Card sau Ramburs

RETUR IN 14 ZILE

Te-ai razgandit? Poti returna fără motiv, timp de 14 zile conform legislației în vigoare.

Trussardi, My Name, Apă de parfum, Femei, 100 ml *Tester

210,40 lei

Stoc epuizat

My Name de la Trussardi este un parfum floral ambrat pentru femei. My Name a fost lansat în 2013. Designerul din spatele acestui parfum este Aurélien Guichard. Notele de vârf sunt heliotrop și violet alb; notele de mijloc sunt liliac, mosc și crin Arum; notele de bază sunt vanilie și ambră.

După parfumul masculin My Land din 2012, casa Trussardi prezintă My Name ca partener feminin. Ambele parfumuri sunt inspirate de stilul de viață italian și, în special, de orașul Milano. My Name a fost lansat pe piață în septembrie 2013. Grupul țintă este reprezentat de femeile cu vârste cuprinse între 25 și 45 de ani.

Este un parfum proaspăt, floral și delicat, cu un impact puternic. Se deschide cu violetă albă și heliotrop. Notele de mijloc includ liliac și mosc, urmate de baza de vanilie și ambră uscată.

Arhitectul Antonio Citterio a proiectat flaconul parfumului. Gaia Trussardi, directorul de creație al mărcii și a patra generație a familiei care a fondat această casă, apare ca față publicitară. Videoclipul este regizat de Gabriele Salvatores.

Parfumul este disponibil sub formă de 30, 50 și 100 ml Eau de Parfum.

Trussardi este un brand italian de modă și lifestyle care a sărbătorit 100 de ani de activitate în 2011.

Fondată inițial ca o fabrică de mănuși de Dante Trussardi în 1911, compania a avut succes în această aventură și a fost în cele din urmă desemnată ca producător de mănuși pentru familia regală britanică. Cu toate acestea, cele mai mari succese ale companiei au fost realizate după ce nepotul lui Dante, Nicola, a preluat compania în 1965.

Vârsta lui Nicola și simțul afacerilor în ceea ce privește schimbările sociale din anii 1960 au contribuit la propulsarea acestei companii către faima internațională ca casă de modă și brand de bunuri de lux pentru stilul de viață. Una dintre cele mai importante schimbări făcute de Nicola a fost adaptarea unui logo distinct – ogarul Trussardi – care să împodobească produsele sale și să ofere mărcii un identificator unic pe piață.

Sub conducerea lui Nicola, Trussardi s-a extins de la mănuși la bagaje, genți de mână, accesorii pentru casă și birou și jachete din piele care erau la modă. Compania și-a menținut angajamentul față de meșteșugul italian, iar reputația sa de producător de articole de înaltă calitate s-a răspândit în întreaga lume. Primul magazin Trussardi din Milano a fost deschis în 1976 și rămâne magazinul emblematic al companiei. Produsele Trussardi au fost exportate în Statele Unite și pe toate piețele majore din Europa.

Casa Trussardi s-a extins în domeniul modei în anii 1980, oferind îmbrăcăminte pentru bărbați și o linie pentru femei. Spectacolele de modă au fost organizate în săli de teatru și au fost printre primii designeri care și-au deschis spectacolele publicului. Sub conducerea lui Nicola, Trussardi Group a lansat liniile Trussardi Jeans, Trussardi Home, Trussardi Baby, Trussardi Junior, Trussardi Eyewear și Trussardi Perfumes. Trussardi a fost una dintre mai multe companii italiene care au lucrat pentru a îmbunătăți distincția etichetei „Made in Italy”. În anii 1990, Trussardi s-a extins pe piața asiatică.

Moartea prematură a lui Nicola Trussardi în 1999 în urma unui accident de mașină nu a încetinit succesul companiei. Trussardi rămâne o afacere de familie sub conducerea lui Beatrice Trussardi, a patra generație a familiei care ține frâiele. Sub conducerea lui Beatrice, compania s-a extins pentru a include mărcile Trussardi 1911, Tru Trussardi și TJ.

Din 2005, Trussardi oferă parfumuri în colaborare cu Selective Beauty. Primul parfum Trussardi a fost Trussardi pentru femei, introdus într-o sticlă îmbrăcată în piele, concepută chiar de Nicola Trussardi.

Distribuie produsul pe rețelele sociale

tbi bank loading
va rugam asteptati