Coșul tău este gol acum!
Ever Bloom Extrait Absolu de la Shiseido este un parfum floral pentru femei. Ever Bloom Extrait Absolu a fost lansat în 2016. Designerul din spatele acestui parfum este Aurélien Guichard. Notele de vârf sunt violetă, lotus, ciclamen și trandafir; notele de mijloc sunt gardenie și floare de portocal; notele de bază sunt lemn de hinoki și mosc.
Casa japoneză Shiseido a prezentat noul său parfum Ever Bloom în octombrie 2015, prima lansare mare de parfumuri după Zen din 2007. Inspirația a fost o fotografie alb-negru cu camelii din 1940, realizată de Shinzo Fukuhara, fiul fondatorului Shiseido. Acest contrast parfumat între Est și Vest, tandrețe și putere, primește o nouă versiune, îmbunătățită, sub forma Ever Bloom Extrait Absolu.
Compoziția este dezvoltată de Aurelien Guichard care a dorit ca extractul să aibă o impresie memorabilă, sofisticată și feminină. Compoziția unică conține două tipuri de acorduri: The Aura Accord și The Presence Accord. Acordul Aura este radiant, proaspăt și viu, alcătuit din violetă, ciclamen, trandafir și lotus. The Presence Accord este atrăgător și senzual, datorită notelor de absolut de flori de portocal, gardenie, mosc sylkolide și lemn de hinoki. Formula extractului este potențată de o doză mai mare de mosc.
Parfumul este aplicat picătură cu picătură, caracterul său de lungă durată se dezvoltă printr-o tehnică numită „Wave Diffusing System”. Este disponibil ca Parfum Extrait Absolu de 20 ml la prețul de 185 de euro.
Shiseido este o companie japoneză de produse cosmetice și de îngrijire a părului, fondată în 1872. Deși compania este japoneză, numele său este derivat dintr-un pasaj din textul clasic chinezesc I Ching. O traducere a numelui spune: „Lăudați virtuțile marelui Pământ, care hrănește viața nouă și aduce noi valori”
Arinobu Fukuhara, un fost farmacist șef al Marinei japoneze, a fondat Apothecary Shiseido în 1872. După o vizită în Statele Unite, el a adăugat o fântână de suc la farmacie. Acesta a fost începutul conceptului „Estul întâlnește Vestul”, care va servi atât de bine viitorului gigant al cosmeticelor.
Shinzo, fiul lui Arinobu, a fost primul președinte al companiei Shiseido. Shinzo a studiat medicina orientală la o universitate japoneză, apoi a călătorit în America pentru a studia farmacologia la Columbia. Călător prin lume și pasionat de aparate foto, a călătorit la Paris în 1915, unde a întâlnit pentru prima dată fotografia ca artă, în conformitate cu estetica occidentală. Shinzo avea să devină un fotograf celebru, iar experiența sa unică, care încorporează atât tradițiile orientale, cât și pe cele occidentale, a ajutat Shiseido să treacă de la originile sale ca o farmacie la corporația de cosmetice care a devenit astăzi.
Shiseido a fost prima companie care a dezvoltat o loțiune de înmuiere în forma lichidă cu care suntem familiarizați astăzi. Shiseido a introdus, de asemenea, conceptul de cosmetice color în Japonia cu cele șapte culori de pudră de față, care au revoluționat industria într-o perioadă în care pudra de față albă era norma în Japonia. Până în 1923, magazinul inițial s-a extins la mai multe puncte de vânzare, iar în 1927 a devenit o societate pe acțiuni deținută public.
Expansiunea inițială a companiei a început în Taiwan și Singapore în 1957. În 1962, a traversat oceanul pentru a ajunge în Hawaii, ceea ce a permis intrarea pe piața americană și a condus la formarea Shiseido Cosmetics America. Expansiunea europeană a început în 1968, urmată de Noua Zeelandă, deschizând Oceania în 1971.
În prezent, Shiseido oferă produse sub aproximativ 18 mărci diferite în întreaga lume. Printre acestea se numără linia de îngrijire a pielii Shiseido, cosmeticele NARS, produsele de îngrijire a părului Joico și parfumurile produse sub marca Shiseido, prin divizia Beaute Prestige International și sub marca Serge Lutens.
Zen a fost primul parfum oferit de Shiseido. Compania îl produce astăzi în două formule: Zen original, cu ambalajul din 1965 și o formulă similară, și o nouă versiune a lui Zen introdusă în 2007. Un Zen pentru bărbați a fost introdus în 2009. Fostul angajat al Shiseido, Serge Lutens, make-up artist și designer pentru companie, a introdus clasicele Nombre Noir și Feminite du Bois sub numele Shiseido. Serge Lutens este acum o linie independentă care produce parfumuri sub umbrela Shiseido. Divizia Beaute Prestige International a Shiseido produce parfumuri pentru o serie de designeri importanți precum Issey Miyake, Jean Paul Gaultier și Narciso Rodriguez.
73 în stoc