Coșul tău este gol acum!
LIVRARE RAPIDĂ
În easybox sau direct la destinație
PLATA 100% SECURIZATA
Card sau Ramburs
RETUR IN 14 ZILE
Te-ai razgandit? Poti returna fără motiv, timp de 14 zile conform legislației în vigoare.
Miller Harris, Myrica Muse, Apă de parfum, Femei, 50 ml
3 în stoc
Myrica Muse de Miller Harris este un parfum floral fructat unisex. Acesta este un parfum nou. Myrica Muse a fost lansat în 2022. Designerul din spatele acestui parfum este Emilie Bouge. Notele de vârf sunt căpșuni, piper roz, myrica și mandarină; notele de mijloc sunt patchouli, trandafir, rom, iasomie și lăcrămioare; notele de bază sunt vanilie, mosc, lemn de santal, rășină benzoică și chihlimbar.
Un parfum floral fructat de mosc creat de parfumierul Emilie Bouge pentru Miller Harris peste un amestec încrezător de fructe roșii și trandafir upcycled fermecător, amestecat cu condimente și un caracter alcoolic nuanțat pentru a oferi Myrica Muse un final seducător și sofisticat cu farmec retro. Căpșunele și frunza de dafin (Myrica) se combină cu mandarina naturală energică și piperul roz într-un început fructat, dar seducător. Un trandafir nou dezvoltat, și patchouli se combină în inimă pentru a învălui purtătorul în inima de mosc floral atemporal. Glamourul este adus parfumului cu un rom natural încrezător, dar subtil, din Réunion, perfect fuzionat cu o infuzie de vanilie naturală cremoasă și rășină benzoică.
Parfumiera britanică Lyn Harris a fondat Miller Harris în 2000. Înainte de aceasta, ea a petrecut cinci ani instruindu-se în Franța, la una dintre școlile de parfumerie extrem de prestigioase din Paris și apoi la Robertet în Grasse. Lyn Harris a lucrat cu materiale naturale în stilul clasic francez. În 2012, casa a fost achiziționată de NEO Investment Partners. ADN-ul parfumurilor se bazează pe preluarea artei parfumierului clasic și aplicarea sensibilității britanice, imprimând întotdeauna un sentiment de frumusețe și optimism în crearea parfumurilor de poveste. Miller Harris se angajează să depășească limitele creative, insuflând culoare și viață meseriei.
Distribuie produsul pe rețelele sociale