LIVRARE RAPIDĂ

În easybox sau direct la destinație

PLATA 100% SECURIZATA

Card sau Ramburs

RETUR IN 14 ZILE

Te-ai razgandit? Poti returna fără motiv, timp de 14 zile conform legislației în vigoare.

Dolce & Gabbana, The Only One 2, Apă de parfum, Femei, 30 ml

327,24 lei

Stoc epuizat

Dolce&Gabbana The Only One 2 de la Dolce&Gabbana este un parfum ambrat de vanilie pentru femei. Dolce&Gabbana The Only One 2 a fost lansat în 2019. Notele de vârf sunt mure, fructe de pădure roșii, pară și frezie; notele de mijloc sunt trandafir roșu, cafea și violetă; notele de bază sunt boabe de tonka, patchouli, ambră și lemn de ambră.

Parfumul Only One care a apărut la sfârșitul lunii august 2018 ca un complement al originalului The One din 2006, își primește continuarea sub forma noii ediții The Only One 2. Primul parfum a adus în compoziție iris gurmand în combinație cu cafea, în timp ce capitolul 2 introduce o aromă de trandafir pudrat și violetă cu o notă dulce de cafea. The Only One 2 va fi lansat la mijlocul lunii februarie 2019.

Compoziția simbolizează parfumul iubirii, seducției și poftei, fiind prezentată cu o sticlă în culoarea roșu rubiniu.

Note de vârf: pară, fructe de pădure roșii, mure, frezie
Inima: trandafir roșu, violetă, cafea
Note de bază: tonka, patchouli, ambră cenușie, lemn de chihlimbar

Actrița britanică Emilia Clarke este imaginea campaniei publicitare realizată la Roma de duo-ul de fotografi de modă Morelli Brothers.

Dolce & Gabbana The Only One 2 este disponibil sub formă de apă de parfum de 30, 50 și 100 ml.

Dolce&Gabanna este o casă italiană de modă de lux fondată în 1985 de Domenico Dolce și Stefano Gabbana. Creând un impact imediat prin hainele lor ostentative și sexy – de exemplu, „rochiile corset” – și prin publicitatea provocatoare, casa și-a câștigat rapid faima și loialitatea clienților celebri, precum Madonna, care poartă hainele lor în afara scenei și a angajat casa pentru a crea costume pentru spectacolele sale.

Dolce&Gabbana oferă îmbrăcăminte sub două mărci: Dolce&Gabbana (scris oficial fără spații), care se concentrează pe îmbrăcăminte de lux, ochelari, accesorii și parfumuri; și D&G, o linie mai casual și contemporană de îmbrăcăminte, ceasuri și parfumuri. Ambele linii utilizează logo-ul recunoscut „D&G” pe multe dintre produsele lor.

Primul parfum Dolce&Gabbana, numit simplu Dolce&Gabbana pentru femei, a fost lansat în 1992. O versiune pentru bărbați a urmat în 1994. Marca a lansat o serie de parfumuri pe parcursul anului, parfumurile Light Blue pentru bărbați și femei fiind printre cele mai de succes.

Linia D&G a lansat seria de parfumuri Anthology în 2009, inspirată de cărțile de tarot și promovată de unele dintre cele mai faimoase fețe din lumea modei.

Începând cu 1 ianuarie 2023, a fost creată o nouă divizie Dolce & Gabbana Beauty, cu sediul central la Milano, care va fi implicată în producția, vânzarea și distribuția de produse cosmetice.

Distribuie produsul pe rețelele sociale

tbi bank loading
va rugam asteptati