Coșul tău este gol acum!
LIVRARE RAPIDĂ
În easybox sau direct la destinație
PLATA 100% SECURIZATA
Card sau Ramburs
RETUR IN 14 ZILE
Te-ai razgandit? Poti returna fără motiv, timp de 14 zile conform legislației în vigoare.
Chopard, Or de Calambac, Apă de parfum, Unisex, 100 ml
17 în stoc
Or de Calambac de la Chopard este un parfum picant ambrat unisex. Or de Calambac a fost lansat în 2019. Designerul din spatele acestui parfum este Alberto Morillas. Notele de vârf sunt anason stelat și piper roz; notele de mijloc sunt alune, cacao, boabe de tonka, scorțișoară și ienupăr; notele de bază sunt oud de Laos, mir, vetiver, lemn de guaiac, lemn de agar (oud), labdanum și chiparos.
Cu Or de Calambac, Maestrul Parfumier se eliberează de istoria agarului (oud), reinventându-l și oferindu-i culorile, energia și gusturile Americii Latine luxuriante și ale marilor ei elemente seducătoare. El a imaginat un oud epicureic, de unde Oud Assafi radiază toată bogăția pământului unde se nasc mirodenii și ingrediente nobile pentru a umple simțurile. După ce a imaginat acest oud descoperind Lumea Nouă, Alberto Morillas îl aduce înapoi, plin de o luxurianță de mirosuri și gusturi noi.
„Mi-am imaginat Or de Calambac ca un oud avangardist eliberat de moștenirea sa istorică, călătorind până la granițele unui nou continent și cufundându-se într-un teritoriu pe care nu l-a explorat niciodată până acum. Un oud rafinat și epicureic, cu străluciri aurii calde și reci, care creează dependență; care seduce și se savurează prin toate nuanțele condimentelor fierbinți și proaspete precum scorțișoara, cardamomul, anasonul stelat și piperul; note gastronomice precum cacao, boabe de tonka și vanilie; și note calde și lemnoase de vetiver și lemn de gaiac. Aceste materii prime evocă pentru mine toate bogățiile naturale ale Americii de Sud și istoria rutelor comerciale pe care au călătorit în jurul lumii.” –Alberto Morillas, maestru parfumier
Chopard este o casă elvețiană de ceasuri și bijuterii fondată de Louis-Ulysse Chopard în 1860. Fondată în micul sat elvețian Sonvillier, Chopard s-a concentrat inițial pe ceasuri de precizie, în tradiția elvețiană. Chopard produce multe dintre componentele ceasului în cadrul companiei, mai degrabă decât să creeze ceasuri din piese create în alte fabrici. Reputația companiei pentru calitate și fiabilitate s-a răspândit rapid, iar fiul fondatorului, Paul Louis, a deschis o a doua filială în La Chaux de Fonds, împreună cu relocarea sediului companiei, în 1921. În 1937, compania s-a mutat la Geneva, pe atunci capitala mondială a „Haute Horlogerie” („orologerie fină”). Strănepotul Paul Andre Chopard a preluat conducerea companiei în 1943. În 1963, , compania a căutat un cumpărător care să poată continua moștenirea bogată a familiei în ceea ce privește producția de ceasuri fine, iar compania a fost vândută lui Karl Scheufele, dintr-o familie germană renumită de ceasornicari.
Chopard a cunoscut o creștere extraordinară sub conducerea familiei Scheufele, care a modernizat compania și i-a extins expertiza în domeniul bijuteriilor fine. Faimoasa colecție „Happy Diamonds”, ale cărei ceasuri aveau diamante care se mișcau liber adăpostite între cristale de safir, și primele ceasuri Sport cu curele din piele au fost introduse sub conducerea lui Scheufele.
Scheufele a menținut Chopard o afacere de familie, fiica Caroline fiind șefa
diviziei de bijuterii fine, iar fiul Karl-Friedrich supervizând divizia de ceasuri. Compania are trei unități de producție în Elveția și își oferă produsele în buticuri exclusiviste și puncte de distribuție din întreaga lume.
Chopard a încheiat un parteneriat cu Festivalul de Film de la Cannes și a reproiectat premiul pentru Palme d’Or („Palma de Aur”) în 1998. Chopard sponsorizează, de asemenea, premiile Revelația masculină și feminină a anului la Cannes.
În 1992, Chopard s-a asociat cu L’Oreal pentru a lansa parfumuri fine sub
apreciata marcă Chopard. Primul parfum al companiei, dulcele și
popularul parfum pentru femei Casmir, a debutat în 1992 cu mare succes, iar a dat naștere unei serii de flankere. Primul parfum pentru bărbați, Heaven, a fost introdus în 1994. Compania oferă multe dintre parfumurile sale în flacoane care seamănă cu o piatră prețioasă (Wish, de exemplu, din 1999) și a introdus parfumuri care coincid cu o colecție de ceasuri sau bijuterii, cum ar fi parfumurile Happy Spirit, care au o colecție de ceasuri corespunzătoare.
Distribuie produsul pe rețelele sociale