LIVRARE RAPIDĂ

În easybox sau direct la destinație

PLATA 100% SECURIZATA

Card sau Ramburs

RETUR IN 14 ZILE

Te-ai razgandit? Poti returna fără motiv, timp de 14 zile conform legislației în vigoare.

Bvlgari, Goldea The Roman Night, Femei, Apă de parfum, 50 ml

359,90 lei

Stoc epuizat

Parfum floral pentru femei, ideal pentru serile petrecute în oraș.

Goldea The Roman Night de la Bvlgari este un parfum chypre floral pentru femei. Goldea The Roman Night a fost lansat în 2017. Designerul din spatele acestui parfum este Alberto Morillas. Notele de vârf sunt mure, piper negru și bergamotă; notele de mijloc sunt iasomie de noapte (Cestrum Nocturnum), bujor, tuberoză și trandafir; notele de bază sunt mosc negru, patchouli, vetiver și mușchi.

Bvlgari lansează Goldea The Roman Night, cel de-al treilea parfum din linia Goldea, în septembrie 2017.

Note de vârf: bergamotă, piper negru, mure. Inima: bujor negru, iasomie de noapte (Centrum Nocturnum) cu flori de noapte, trandafir, tuberoză. Baza: patchouli, mosc negru, vetiver, mușchi.

Campania publicitară a fost filmată la Roma cu Bella Hadid. Parfumul este disponibil într-un flacon rotund negru, ca apă de parfum de 25, 50 și 90 ml.

Bvlgari este o casă italiană de produse de lux fondată de Sotirios Voulgaris în 1884. Numele companiei este un derivat al numelui de familie al fondatorului, iar litera „V” din cuvânt este caracterul alfabetului latin clasic pentru litera „U”, astfel încât cuvântul este pronunțat pur și simplu ca și cum ar fi scris „Bulgari”

Fondatorul casei, Sotirio Voulgaris, era originar din Grecia, unde a învățat meseria de bijutier. Și-a părăsit orașul natal în 1877 și s-a îndreptat spre Corfu, apoi spre Napoli, înainte de a ajunge la Roma în 1881. A înființat compania Bvlgari în 1884.

Magazinul emblematic al companiei a fost deschis în 1905, cu ajutorul fiilor săi, în Via dei Condotti, și a devenit în curând de succes și faimos. Primele magazine internaționale au fost deschise în 1970 în New York, Paris, Geneve și Monte Carlo. Bvlgari a avut propriile puncte de vânzare (showroom-uri) în Hotelul Pierre din New York timp de mulți ani, iar în prezent are aproape 300 de magazine în întreaga lume.

Inițial renumit pentru bijuteriile sale magnifice, brandul și-a extins oferta pentru a include ceasuri, accesorii, genți de mână, hoteluri și parfumuri. Primul parfum oferit de marcă a fost Eau Parfumée au Thé Vert în 1992.

Distribuie produsul pe rețelele sociale

tbi bank loading
va rugam asteptati