Coșul tău este gol acum!
Brandul Chantal Thomass a fost fondat de Chantal în 1975 la Paris. Chantal Thomass, creatoare de modă născută la Paris, și-a lansat primul brand prêt-à-porter din anii 1960, Ter et Bantine. Ea a rupt cu tradiția folosind țesături foarte neobișnuite în creațiile sale, cum ar fi hainele de ceară, flannelette și plasa Lurex. Simțul ei boem al stilului a atras numeroase icoane ale acelor vremuri, inclusiv Brigette Bardot. Prin fondarea propriei case de modă axată pe lenjerie, Chantal Thomass a început o adevărată revoluție în lenjeria intimă a femeilor. Ea dorea ca lenjeria intimă să voaleze și să dezvăluie corpurile femeilor cu ajutorul dantelei și al țesăturilor fine și transparente. Stilul ei era caracteristic, îndrăzneț și îndrăzneț și dorea să susțină sexualitatea femeii și nu să o ascundă. Ea a oferit femeilor un pic de lux, oferindu-le lenjerie seducătoare, senzuală și frumoasă.
Primul magazin al brandului a fost deschis și prima prezentare de modă a fost organizată în 1976. Chantal Thomass și-a deschis magazinul la Galleries Lafayettes și un showroom la 100 rue du Cherche-Midi în Paris. Casa s-a specializat în lenjerie și ciorapi, dar în anii ’80 și-a extins oferta de produse la covoare, mobilier și papetărie. În 1998 marca a fost cumpărată în asociere Sara Lee/Dim. Producția a fost extinsă către ochelari și umbrele, prin semnarea unor contracte speciale de licență. Primul parfum al brandului a fost lansat în martie 2002 și a fost numit după brand – Chantal Thomass. Brandul se promovează prin expoziția de presă de lenjerie și beachwear de la Paris și prin deschiderea de noi magazine la Paris, Kiev și Moscova. În 2005, Chantal Thomass se alătură Dim Brands Apparel Group și vinde ramura sa de textile. În anul următor, casa se concentrează pe lansarea de îmbrăcăminte de noapte, papetărie, lumânări, stilouri, ochelari. Brandul își prezintă liniile la Maison et Objet.
Parteneriatele cu AGR/Createur d’Univers și JCD Creations/THG au fost demarate cu succes. Un nou punct de cotitură pentru companie a fost lansarea liniei de cosmetice în parteneriat cu Nivea în 2009. Marca urmărește noua tehnologie, care este dovedită în crearea de carcase de protecție pentru iPhone și alte accesorii pentru model, în colaborare cu ModeLabs. A fost creată Eau de Toilette Chantal Thomass, noua versiune a parfumului original, alături de multe alte parfumuri ale casei. Cel mai important eveniment al anului 2011 a fost aderarea mărcii Chantal Thomass la Groupe Chantelle.
Astăzi, produsele mărcii Chantal Thomass pot fi găsite în 18 țări din întreaga lume, iar colecțiile sunt prezentate în cadrul prezentărilor de modă și în magazine. Produsele aduc o notă de farmec și lux fiecărei femei.
Afișez toate cele 4 rezultate