Coșul tău este gol acum!
L’Homme Rochas de la Rochas este un parfum oriental fougere pentru bărbați. L’Homme Rochas a fost lansat în 2020. Designerul din spatele acestui parfum este Bruno Jovanovic. Notele de vârf sunt portocală sângerie, ananas și cardamom; notele de mijloc sunt fructe de ienupăr, mușcată și busuioc; notele de bază sunt boabe de tonka, patchouli și mușchi.
Rochas lansează noul parfum pentru bărbați L’Homme Rochas în ianuarie 2020, descris ca un parfum romantic și senzual pentru „un iubit neo-francez”. Conceptul și campania noii ediții gravitează în jurul orașului Paris, inspirat de istoria acestei case.
L’Homme Rochas aparține familiei olfactive Oriental-Fougère care combină note proaspete de citrice cu tonuri aromatice calde. Acesta oferă acorduri de portocală amară, ananas, cardamom și condimente orientale, note de busuioc, mușcată și fructe de ienupăr, completate de o bază de mușchi și tonka.
Campania este plasată în Paris și îi are în prim plan pe modelele franceze Julien Remond și Noemie Schmidt. Schmidt este și imaginea parfumului feminin Mademoiselle Rochas.
Sticla de L’Homme Rochas vine într-o nuanță albastru închis accentuată cu dungi elegante. Acesta este disponibil sub formă de apă de toaletă de 40, 60 și 100 ml.
Rochas a început ca o casă de modă franceză fondată de Marcel Rochas în 1925. Din 1925 până în 1953, când divizia de haute couture și-a închis porțile, Marcel Rochas a îmbrăcat femeile într-o modă avangardistă care celebra, de asemenea, siluetele feminine tradiționale. Anticipând nevoile femeilor moderne de la începutul și mijlocul secolului al XX-lea, Rochas a fost primul care a creat paltoane și fuste cu buzunare de 2/3 din lungime. De asemenea, el a creat rochia „sirenă”, care continuă să inspire și astăzi modelele de rochii pentru femei.
Compania și-a extins oferta pentru a include parfumuri, începând cu un trio de parfumuri, Avenue Matignon, Air Jeune și Audace, în 1934. Parfumurile au fost retrase de pe piață în timpul celui de-al Doilea Război Mondial, dar cel mai faimos parfum al companiei, clasicul Femme, a fost lansat în 1943 și rămâne un best-seller permanent. Rochas a fost unul dintre primii utilizatori ai vânzării încrucișate și a comercializat rujuri și ciorapi ca piese însoțitoare pentru Femme. Primul parfum pentru bărbați al companiei, Moustache, a fost lansat în 1949.
Divizia de parfumuri și cosmetice Rochas a avut un succes enorm, iar Marcel Rochas a închis divizia de haute couture în 1953, înainte de a deceda în 1955. Cu parfumurile devenite obiectivul principal, Helene, tânăra soție a lui Rochas, care avea doar 30 de ani în momentul morții sale, a preluat conducerea și a transformat casa Rochas într-o companie de mai multe milioane de dolari, înainte de a o vinde în 1971.
Compania și-a schimbat de mai multe ori proprietarii la sfârșitul secolului XX. Helene Rochas chiar a revenit ca consultant între 1984 și 1989. Proctor and Gamble a achiziționat compania în 2003 și a relansat divizia de modă, sub conducerea lui Olivier Theyskens din 2003 până în 2006. A urmat o pauză de doi ani, compania de modă lansându-se din nou în 2008, sub conducerea actualului său director de creație, Marco Zanini.
Parfumurile rămân cel mai important produs al mărcii Rochas, iar din 2008 Rochas are propriul său parfumier intern, Jean-Michel Duriez.
Stoc epuizat