Coșul tău este gol acum!
Girl Blooming de Rochas este un parfum floral unisex. Acesta este un parfum nou. Girl Blooming a fost lansat în 2022. Designerul din spatele acestui parfum este Paul Guerlain. Notele de vârf sunt bergamotă, coacăze negre și mandarină; notele de mijloc sunt iasomie, neroli și floare de portocal; notele de bază sunt cedru, mosc și lemn de santal.
Deși rămâne în familia florală lemnoasă de citrice originală, GIRL BLOOMING se distinge printr-o compoziție revizuită: un buchet floral de sărbătoare cu inflexiuni proaspete, fructate, compus de Paul Guerlain, parfumier la IFF. O odă adusă naturii și bucuriei de a trăi, această apă de toaletă vegană, 90% derivată din ingrediente naturale, este înzestrată cu capacitatea de a trezi simțurile și de a stârni bucuria.
Totul începe cu o explozie de optimism. Oferă o impresie inițială complet nouă, care reușește totuși să păstreze un aer de familiaritate misterioasă. Mintea ta recunoaște tonul „crocant: revigorant al mugurelui de coacăz negru de la început, cu o nouă întorsătură: scânteia bergamotei picante, asociată cu mandarina suculentă. Foarte repede, un zâmbet îți împodobește buzele. Mulțumiți miilor de petale imaculate de flori de portocal, iasomie și neroli, care vă inundă sufletul cu bunăstare și lumină. Aceasta este floralitatea radiantă la apogeu; senzația de euforie este irezistibilă. Pe un nor de mosc, lemnul de santal și lemnul de cedru întind pe piele o aură caldă și senzuală, pentru o senzație de plenitudine care durează până seara.
Rochas a început ca o casă de modă franceză fondată de Marcel Rochas în 1925. Din 1925 până în 1953, când divizia de haute couture și-a închis porțile, Marcel Rochas a îmbrăcat femeile într-o modă avangardistă care celebra, de asemenea, siluetele feminine tradiționale. Anticipând nevoile femeilor moderne de la începutul și mijlocul secolului al XX-lea, Rochas a fost primul care a creat paltoane și fuste cu buzunare de 2/3 din lungime. De asemenea, el a creat rochia „sirenă”, care continuă să inspire și astăzi modelele de rochii pentru femei.
Compania și-a extins oferta pentru a include parfumuri, începând cu un trio de parfumuri, Avenue Matignon, Air Jeune și Audace, în 1934. Parfumurile au fost retrase de pe piață în timpul celui de-al Doilea Război Mondial, dar cel mai faimos parfum al companiei, clasicul Femme, a fost lansat în 1943 și rămâne un best-seller permanent. Rochas a fost unul dintre primii utilizatori ai vânzării încrucișate și a comercializat rujuri și ciorapi ca piese însoțitoare pentru Femme. Primul parfum pentru bărbați al companiei, Moustache, a fost lansat în 1949.
Divizia de parfumuri și cosmetice Rochas a avut un succes enorm, iar Marcel Rochas a închis divizia de haute couture în 1953, înainte de a deceda în 1955. Cu parfumurile devenite obiectivul principal, Helene, tânăra soție a lui Rochas, care avea doar 30 de ani în momentul morții sale, a preluat conducerea și a transformat casa Rochas într-o companie de mai multe milioane de dolari, înainte de a o vinde în 1971.
Compania și-a schimbat de mai multe ori proprietarii la sfârșitul secolului XX. Helene Rochas chiar a revenit ca consultant între 1984 și 1989. Proctor and Gamble a achiziționat compania în 2003 și a relansat divizia de modă, sub conducerea lui Olivier Theyskens din 2003 până în 2006. A urmat o pauză de doi ani, compania de modă lansându-se din nou în 2008, sub conducerea actualului său director de creație, Marco Zanini.
Parfumurile rămân cel mai important produs al mărcii Rochas, iar din 2008 Rochas are propriul său parfumier intern, Jean-Michel Duriez.
18 în stoc