Coșul tău este gol acum!
LIVRARE RAPIDĂ
În easybox sau direct la destinație
PLATA 100% SECURIZATA
Card sau Ramburs
RETUR IN 14 ZILE
Te-ai razgandit? Poti returna fără motiv, atât timp cât produsul este intact (nedesfăcut).
Chopard, Magnolia Bouquet, Apă de toaletă, Femei, 100 ml *Tester
Stoc epuizat
Apa de toaletă Happy Magnolia Bouquet de la Chopard este o compoziție florală-citrică sublimă, creată special pentru femeile creative care își găsesc inspirația în complexitatea lumii din jurul lor. Acest parfum motivațional învăluie conștiința umană delicată cu ritmuri de lejeritate, vivacitate și prospețime, eliberând-o simultan de orice aspecte negative care ar putea împiedica realizarea viselor. Un astfel de „accesoriu eteric” va fi o completare perfectă a unui machiaj sau a unei ținute rafinate, deoarece parfumul său de neegalat atrage atenția celor din jur, lăsându-l pe purtător destinatarul complimentelor sincere și al privirilor admirative.
Nota de vârf izbucnește din captivitatea flaconului cu acorduri florale inspirate, printre care se remarcă în mod deosebit solo-ul de neegalat al unei magnolii visătoare. Acest cântec senzual se infiltrează în colțurile ascunse ale conștiinței stăpânei sale, înlăturând orice aspect negativ care ar putea provoca oboseală, reținere sau tensiune.
Nota de inimă observă cu răbdare tranzițiile echilibrate ale prologului, dar de îndată ce ambițiosul osmanthus începe să își schițeze propria siluetă la orizont – aceasta înseamnă sosirea unei perioade dominate de un punct culminant proaspăt, vioi și autosuficient.
Nota de bază preia amplitudinea charismatică a sunetului din faza anterioară, ajustându-și treptat ritmul perfect cu gustul picant al piperului aprins. Această combinație neașteptată dezvăluie faptul că un sillage de neegalat, împodobit cu modele delicate de absint, se apropie de podium.
Chopard este o casă elvețiană de ceasuri și bijuterii fondată de Louis-Ulysse Chopard în 1860. Fondată în micul sat elvețian Sonvillier, Chopard s-a concentrat inițial pe ceasuri de precizie, în tradiția elvețiană. Chopard produce multe dintre componentele ceasului în cadrul companiei, mai degrabă decât să creeze ceasuri din piese create în alte fabrici. Reputația companiei pentru calitate și fiabilitate s-a răspândit rapid, iar fiul fondatorului, Paul Louis, a deschis o a doua filială în La Chaux de Fonds, împreună cu relocarea sediului companiei, în 1921. În 1937, compania s-a mutat la Geneva, pe atunci capitala mondială a „Haute Horlogerie” („orologerie fină”). Strănepotul Paul Andre Chopard a preluat conducerea companiei în 1943. În 1963, , compania a căutat un cumpărător care să poată continua moștenirea bogată a familiei în ceea ce privește producția de ceasuri fine, iar compania a fost vândută lui Karl Scheufele, dintr-o familie germană renumită de ceasornicari.
Chopard a cunoscut o creștere extraordinară sub conducerea familiei Scheufele, care a modernizat compania și i-a extins expertiza în domeniul bijuteriilor fine. Faimoasa colecție „Happy Diamonds”, ale cărei ceasuri aveau diamante care se mișcau liber adăpostite între cristale de safir, și primele ceasuri Sport cu curele din piele au fost introduse sub conducerea lui Scheufele.
Scheufele a menținut Chopard o afacere de familie, fiica Caroline fiind șefa
diviziei de bijuterii fine, iar fiul Karl-Friedrich supervizând divizia de ceasuri. Compania are trei unități de producție în Elveția și își oferă produsele în buticuri exclusiviste și puncte de distribuție din întreaga lume.
Chopard a încheiat un parteneriat cu Festivalul de Film de la Cannes și a reproiectat premiul pentru Palme d’Or („Palma de Aur”) în 1998. Chopard sponsorizează, de asemenea, premiile Revelația masculină și feminină a anului la Cannes.
În 1992, Chopard s-a asociat cu L’Oreal pentru a lansa parfumuri fine sub
apreciata marcă Chopard. Primul parfum al companiei, dulcele și
popularul parfum pentru femei Casmir, a debutat în 1992 cu mare succes, iar a dat naștere unei serii de flankere. Primul parfum pentru bărbați, Heaven, a fost introdus în 1994. Compania oferă multe dintre parfumurile sale în flacoane care seamănă cu o piatră prețioasă (Wish, de exemplu, din 1999) și a introdus parfumuri care coincid cu o colecție de ceasuri sau bijuterii, cum ar fi parfumurile Happy Spirit, care au o colecție de ceasuri corespunzătoare.
Distribuie produsul pe rețelele sociale






