LIVRARE RAPIDĂ

În easybox sau direct la destinație

PLATA 100% SECURIZATA

Card sau Ramburs

RETUR IN 14 ZILE

Te-ai razgandit? Poti returna fără motiv, timp de 14 zile conform legislației în vigoare.

Trussardi, Donna, Apă de parfum, Femei, 100 ml *Tester

198,86 lei

Stoc epuizat

Trussardi Donna (2011) de la Trussardi este un parfum floral oriental pentru femei. Trussardi Donna (2011) a fost lansat în 2011. Designerul din spatele acestui parfum este Nathalie Lorson. Notele de vârf sunt note fructate, yuzu și lămâie Amalfi; notele de mijloc sunt iasomie, floare de portocal africană și lotus; notele de bază sunt vanilie, lemn de santal, patchouli și cedru Virginia.

Pentru a sărbători cea de-a 100-a aniversare a casei, brandul Trussardi introduce două noi parfumuri – Donna Trussardi și Uomo Trussardi.

Noul parfum pentru femei Donna Trussardi oferă o compoziție florală orientală creată de Nathalie Lorson. Notele sale de vârf sunt o abundență de fructe precum yuzu, lămâie și fructe apoase. Inima radiază cu flori de portocal, ceai de iasomie și lotus, în timp ce notele de bază sunt orientale cu patchouli alb, cedru, lemn de santal și vanilie. Sticla este colorată în alb, semănând cu forma parfumului original Donna, modernizată și decorată cu detalii aurii. Acesta va fi disponibil sub formă de 30, 50 și 100 ml EDT, însoțit de o colecție de produse parfumate pentru corp.

Trussardi este un brand italian de modă și lifestyle care a sărbătorit 100 de ani de activitate în 2011.

Fondată inițial ca o fabrică de mănuși de Dante Trussardi în 1911, compania a avut succes în această aventură și a fost în cele din urmă desemnată ca producător de mănuși pentru familia regală britanică. Cu toate acestea, cele mai mari succese ale companiei au fost realizate după ce nepotul lui Dante, Nicola, a preluat compania în 1965.

Vârsta lui Nicola și simțul afacerilor în ceea ce privește schimbările sociale din anii 1960 au contribuit la propulsarea acestei companii către faima internațională ca casă de modă și brand de bunuri de lux pentru stilul de viață. Una dintre cele mai importante schimbări făcute de Nicola a fost adaptarea unui logo distinct – ogarul Trussardi – care să împodobească produsele sale și să ofere mărcii un identificator unic pe piață.

Sub conducerea lui Nicola, Trussardi s-a extins de la mănuși la bagaje, genți de mână, accesorii pentru casă și birou și jachete din piele care erau la modă. Compania și-a menținut angajamentul față de meșteșugul italian, iar reputația sa de producător de articole de înaltă calitate s-a răspândit în întreaga lume. Primul magazin Trussardi din Milano a fost deschis în 1976 și rămâne magazinul emblematic al companiei. Produsele Trussardi au fost exportate în Statele Unite și pe toate piețele majore din Europa.

Casa Trussardi s-a extins în domeniul modei în anii 1980, oferind îmbrăcăminte pentru bărbați și o linie pentru femei. Spectacolele de modă au fost organizate în săli de teatru și au fost printre primii designeri care și-au deschis spectacolele publicului. Sub conducerea lui Nicola, Trussardi Group a lansat liniile Trussardi Jeans, Trussardi Home, Trussardi Baby, Trussardi Junior, Trussardi Eyewear și Trussardi Perfumes. Trussardi a fost una dintre mai multe companii italiene care au lucrat pentru a îmbunătăți distincția etichetei „Made in Italy”. În anii 1990, Trussardi s-a extins pe piața asiatică.

Moartea prematură a lui Nicola Trussardi în 1999 în urma unui accident de mașină nu a încetinit succesul companiei. Trussardi rămâne o afacere de familie sub conducerea lui Beatrice Trussardi, a patra generație a familiei care ține frâiele. Sub conducerea lui Beatrice, compania s-a extins pentru a include mărcile Trussardi 1911, Tru Trussardi și TJ.

Din 2005, Trussardi oferă parfumuri în colaborare cu Selective Beauty. Primul parfum Trussardi a fost Trussardi pentru femei, introdus într-o sticlă îmbrăcată în piele, concepută chiar de Nicola Trussardi.

Distribuie produsul pe rețelele sociale

tbi bank loading
va rugam asteptati