Coșul tău este gol acum!
LIVRARE RAPIDĂ
În easybox sau direct la destinație
PLATA 100% SECURIZATA
Card sau Ramburs
RETUR IN 14 ZILE
Te-ai razgandit? Poti returna fără motiv, atât timp cât produsul este intact (nedesfăcut).
Salvatore Ferragamo, Signorina Eleganza, Apă de parfum, Femei, 100 ml *Tester
Stoc epuizat
Signorina Eleganza de la Salvatore Ferragamo este un parfum chypre floral pentru femei. Signorina Eleganza a fost lansat în 2014. Designerul din spatele acestui parfum este Sophie Labbe. Notele de vârf sunt pere și grapefruit; notele de mijloc sunt osmanthus și migdale; notele de bază sunt patchouli și piele.
Eleganța a fost întotdeauna un element definitoriu al creațiilor Salvatore Ferragamo. Pline de grație și rafinament, acestea sunt îmbunătățite de gustul impecabil pentru care brandul florentin este renumit în întreaga lume. În semn de omagiu adus acestui rafinament, Salvatore Ferragamo prezintă Signorina Eleganza, un parfum luxos care celebrează grația și seducția feminină.
Notele de cap proaspete de grapefruit și pară sunt o introducere plină de viață și stimulantă.
Pudra de migdale și petalele aurii de osmanthus creează o inimă delicată, dar intensă, adăugând o notă de lux.
Notele de bază de patchouli și piele albă creează un efect de evaporare care lasă pe piele o aromă luxuriantă și persistentă.
Ambalajul Signorina Eleganza într-o paletă de bej nude transmite un farmec delicat și rafinat. Logo-ul Eleganza în relief auriu adaugă o notă suplimentară de excelență.
Prețiosul soclu auriu gravat cu logo-ul în relief conferă flaconului un aspect magnific, în timp ce faimoasa fundă Vara gros grain este disponibilă în două nuanțe de bej.
Salvatore Ferragamo celebrează femeile tinere șic, creând o semnătură stilistică unică de modernitate atemporală, creativitate și un strop de îndrăzneală. O fată care se joacă cu diferitele sale personaje: sofisticată și obraznică, precum Signorina Eau de Parfum, elegantă și seducătoare precum Signorina Eleganza și imprevizibil de misterioasă precum Signorina Misteriosa …pentru că Signorina este o Signorina diferită în fiecare zi. „Viața mea este o piesă de teatru” este crezul ei: Grace Hartzel întruchipează perfect cele trei personalități ale Signorinei, hotărând când și cum să lase jocul să înceapă, dar rămânând mereu aceeași persoană. #mylifeisaplay
Signorina Eleganza este disponibilă în trei mărimi: 30, 50 și 100 ml EDP. Parfumierul este Sophie Labbe de la IFF.
Salvatore Ferragamo a fost un designer de pantofi italian remarcat pentru abordarea sa creativă și științifică a designului de încălțăminte. A învățat meseria la o vârstă fragedă, confecționând primii săi pantofi la vârsta de 9 ani. După ce a studiat cizmăria la Napoli pentru o scurtă perioadă, s-a mutat în Statele Unite în 1914, unde a lucrat pentru scurt timp la o fabrică de cizme din Boston, înainte de a-și îndrepta atenția spre industria cinematografică în plină dezvoltare.
Inițial, magazinul său oferea reparații de pantofi și pantofi pe măsură, dar a început să creeze încălțăminte pentru industria cinematografică și a devenit cunoscut drept „cizmarul vedetelor”. Întrebat de ce pantofii care plăceau ochiului răneau adesea piciorul, Ferragamo a studiat anatomia la Universitatea din California de Sud, apoi s-a întors în Italia în 1927.
Înființând un magazin în Florența, Ferragamo a servit cei mai bogați clienți, inclusiv celebrități și figuri politice notabile ale vremii. A creat o serie de modele unice, printre care tocurile cu pană din lemn de plută și tocurile cu cușcă. Până în anii 1950, avea magazine atât în Statele Unite, cât și în Italia, iar forța sa de muncă se extinsese până la 700 de artizani.
Ferragamo a decedat în 1960, dar compania Ferragamo a rămas în mâinile familiei și și-a extins imperiul pentru a include genți, ochelari, accesorii, ceasuri, îmbrăcăminte prêt-à-porter și parfumuri.
Primul parfum, Salvatore Ferragamo pentru femei, a fost lansat în 1998. În 2001, a fost înființată Ferragamo Parfums, care lansează parfumuri sub numele Ferragamo și Incanto.
Translated with DeepL.com (free version)
Distribuie produsul pe rețelele sociale