Coșul tău este gol acum!
Byzance (2019) de la Rochas este un parfum floral ambrat pentru femei. Byzance (2019) a fost lansat în 2019. Notele de vârf sunt pere, bergamotă și neroli; notele de mijloc sunt heliotrop, frezie și trandafir; notele de bază sunt vanilie, lemn alb și mosc.
În 2019, Rochas lansează un nou parfum Byzance – o interpretare modernă a clasicilor casei, lansați în 1987.
„Byzance deschide ușa către un basm modern. Notele sale vibrante și feminine au o semnătură marcată de senzualitate și îndrăzneală. Sucul său elegant și sticla luxuriantă evocă o lume în care se întâlnesc magia, misterul și seducția.”
Byzance este un floral oriental ale cărui note provoacă dependență.
Note de vârf: bergamotă, pară, neroli
Inima: trandafir, heliotrop, frezie
Bază: absolută de vanilie, mosc, lemn blond
Rochas Byzance este ambalat într-un flacon rotund albastru închis cu detalii aurii, care amintește de designul original. Parfumul este disponibil ca apă de parfum de 40, 60 și 90 ml.
Rochas a început ca o casă de modă franceză fondată de Marcel Rochas în 1925. Din 1925 până în 1953, când divizia de haute couture și-a închis porțile, Marcel Rochas a îmbrăcat femeile într-o modă avangardistă care celebra, de asemenea, siluetele feminine tradiționale. Anticipând nevoile femeilor moderne de la începutul și mijlocul secolului al XX-lea, Rochas a fost primul care a creat paltoane și fuste cu buzunare de 2/3 din lungime. De asemenea, el a creat rochia „sirenă”, care continuă să inspire și astăzi modelele de rochii pentru femei.
Compania și-a extins oferta pentru a include parfumuri, începând cu un trio de parfumuri, Avenue Matignon, Air Jeune și Audace, în 1934. Parfumurile au fost retrase de pe piață în timpul celui de-al Doilea Război Mondial, dar cel mai faimos parfum al companiei, clasicul Femme, a fost lansat în 1943 și rămâne un best-seller permanent. Rochas a fost unul dintre primii utilizatori ai vânzării încrucișate și a comercializat rujuri și ciorapi ca piese însoțitoare pentru Femme. Primul parfum pentru bărbați al companiei, Moustache, a fost lansat în 1949.
Divizia de parfumuri și cosmetice Rochas a avut un succes enorm, iar Marcel Rochas a închis divizia de haute couture în 1953, înainte de a deceda în 1955. Cu parfumurile devenite obiectivul principal, Helene, tânăra soție a lui Rochas, care avea doar 30 de ani în momentul morții sale, a preluat conducerea și a transformat casa Rochas într-o companie de mai multe milioane de dolari, înainte de a o vinde în 1971.
Compania și-a schimbat de mai multe ori proprietarii la sfârșitul secolului XX. Helene Rochas chiar a revenit ca consultant între 1984 și 1989. Proctor and Gamble a achiziționat compania în 2003 și a relansat divizia de modă, sub conducerea lui Olivier Theyskens din 2003 până în 2006. A urmat o pauză de doi ani, compania de modă lansându-se din nou în 2008, sub conducerea actualului său director de creație, Marco Zanini.
Parfumurile rămân cel mai important produs al mărcii Rochas, iar din 2008 Rochas are propriul său parfumier intern, Jean-Michel Duriez.
În stoc